четвъртък, 14 юли 2011 г.

Нещо с цвят на роза

От всичките ми придобивки най-любима ми е Cuttlebug Die Cutter & Embosser машинката, която имам от почти година. Макар да имам съвсем малко текстурни плочки, шаблончета, цветчета, снежинки и дантелки се опитвам да я използвам почти винаги. Благодаря на Двете Елши за прекрасното Предизвикателство Пънч мания и възможността да участвам.
А ето я и самата картичка, в която съм използвала два размера цветчета, листенца и накъдрено кръгче от режещите плочки на моята машинка.


2 коментара:

  1. Харесва ми съчетанието на розовите нюанси! Нали са ми любими....Поздрави и успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей,
    първо да ти благодаря, че участва в предизвикателството ни.
    Много ми харесва картичката ти, главно заради оформлението и чудесния избор на цветове. Много е красива. Успех в предизвикателството,
    Рали

    ОтговорИзтриване