петък, 16 април 2010 г.

Награда


Ето, че и аз имам награда на блога си, която получих от Ivolina .
Благодаря ти Иволина, че и аз съм една от наградените.
Позволи ми да копирам условията, а ето ги и тях.
Това, което трябва да направите (по регламент) е:
- Благодаря за наградата + линк към човека, който ми дава наградата.
- Да се "накипря" с картинката, която представлява наградата. :))
- Награждаване на други 10 блога, с линкове към тях.
- Уведомяване на наградените блоговe.
Награждаване на 10 блога.
Предполагам, че получавайки еднакви награди, няма да се налага всеки път да се номинират нови 10 и 10 и 10 и т.н за това първият блог, който ще наградя е на
Иволина
Гери
Рали
Злати
Ирена
Ади
Биляна
Creative
Ваня
Миленка

Мога да продължа още, но трябва да са само 10.
Е това е от мен.
Още веднъж благодаря на Иволина!!!!

4 коментара:

  1. Много ти благодаря за наградката, Вале! :) Много си миличка!

    ОтговорИзтриване
  2. Thanks for entering my blog candy:-)
    I will draw the winner saturday 17th april.
    Good Luck to you!!

    Hugs, Astrid

    ОтговорИзтриване
  3. благодаря ти много ,трогната съм

    ОтговорИзтриване
  4. Привет,Валентина!Много приятна изненада и съм ти много благодарна:)

    ОтговорИзтриване